tisdag 13 april 2010

Lite av varje

Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev något men det har varit mycket sista veckorna.
Dels så har jag inte varit i topp form då en ny förkylning har kopplat greppet om mig. Sen så letar vi efter en ny bil för fullt då vår gamla 855:a får möta sista vilan i slutet av månaden. Om det inte är någon som behöver en reservdelsbil för då är det bara att höra av sig.

Fick ett överraskande mail igår, från ett företag som ville ha en tävling här på bloggen och det har jag så gärna. Kul och kanske precis vad jag behöver för att komma igång igen med bloggandet. Så håll utkik de närmsta dagarna efter tävlingen.

Känner mig inte alls motiverad för någonting just nu. Men det är bara att gneta på så lossnar det väl snart. Som vanligt när sommarn börjar närma sig så kommer cheferna och ber om övertid så på fredag blir det en extra natt. Eller natt och natt börjar väl vid två tiden på eftermiddagen och sen kör jag väl en 10-12 timmar. Skönt med lite extra pengar inför sommaren. Ska ju vara hemma minst 6 veckor i sommar. Beror på om chefen tänker ändra min semester för då kan det bli tal om två veckor föräldraledigt till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett tips är att verkligen kolla upp om den där tävlingen gäller. Du kanske såg mitt inlägg på tävlingen. Så besviken på ping pong barnkläder. Nu har ju mina läsare blivit lurade och trott det vunnit ngt :(