måndag 3 augusti 2009

Sovmorgon

Dagen började med att jag vid sju tiden imorse tyckte att det fick vara Agnes tur att stiga upp och ta Liam vilken hon gjorde utan protester. Så jag fick min första sovmorgon på väldigt länge, masade mig inte ur sängen förens strax efter 10. Blev först lite frukost och bus med Liam innan Agnes åkte till Tandläkaren i Lessebo. Jag kan väl erkänna att jag inte gjorde så mycket under den tiden. Passade på att surfa lite och spela någon minut fm09.
Vi har packat och rensat lite i våra garderober också, så nu är alla kläder som inte används eller som inte passar längre ner packade eller lagda i slänga/ge bort högen. Vi har nu ikväll bärt ner alla packade flyttlådor i källaren och jag vill lova att min klena rygg protesterade mer än en gång.
Ikväll blir det att ta det lugnt då jag hoppas på att få spela någon timme manager, jag saknar det ibland att bara kunna sätta ner röven och spela en kväll. Så som man kunde när man bodde själv, men jag klagar inte jag trivs med livet som det är nu och skulle inte vilja byta tillbaka.
Nej nu ska jag gå till Broakulla Lanthandel och handla lite kvällsmat.

Glöm inte att delta i min tävling.

Inga kommentarer: