måndag 3 augusti 2009

Utflykt

Fick precis ett telefon samtal från en kompis som numera är bosatt i Blekinge. Vi har länge pratat om att jag ska komma ner och hälsa på men av olika anledningar så har det inte gått att få ihop det innan. Men nu bestämdes det att jag ska ta hojen ner imorgon ska bli riktigt skoj och det kommer ju att bli en lång mc tur också då jag förmodligen kommer att köra vilse ett antal gånger. Mitt lokalsinne är inte som det borde vara. Kanske glider ner en extra runda till havet i Bergkvara för att ta några fina kort på hojen.
Hoppas att det är fina mc vägar ner till Tobias eller att han kan peka ut någon annan bra väg som jag kan köra hem.
Agnes har börjat att prata om att behålla Mille. När jag pratade om att vi kanske skulle skaffa en kattunge så ville hon vara jourhem då en katt levde så länge eller något i den stilen. Men nu har hon tydligen ändrat sig och det är inte mig emot. Jag är uppväxt med katt och skulle gärna ha en igen. Så snart är vi nog fyra killar i familjen. Agnes gnyr lite om att hon är ensam tjej vilket gör det ännu roligare att ta upp det.

Inga kommentarer: