torsdag 18 mars 2010

???

Funderar lite smått på att åter uppta bloggandet, men är väl inte helt säker på att jag kommer att fortsätt vi får se hur det blir med den saken.

Jobbar natten för tillfället och i morse när jag körde hem så fick jag bromsa in bilen strax efter Eriksmåla då det stod 2 hästar mitt i vägen. Inte riktigt vad man väntar sig. Men de var väldigt lugna och gick och luktade på bilarna precis som att de letade efter sina ägares bil. Hoppas att det gick bra och att hästarna kom hem till sin ägare igen.

Tränade fotboll igår kväll för första gången efter alla sjukdomar som härjat i familjen. Gick väl hyfsat efter mina förutsättningar, sen hänger jag ju inte med de andra för fem öre men det kanske kommer lagom till säsongen är över.
Roligt är det iaf att träna och träffa alla. Ett och annat skratt blir det ju alltid också, särskilt när herr Eriksson finns på plats.
14 stycken var vi som tränade igår och några till hade ju varit kalas då vi hade helplan.

Idag har det inte hänt så mycket då jag började jobba tidigare så det var mer eller mindre bara att stiga upp och äta lite innan man satte sig i svärmors bil och styrde mot Emmaboda för att jobba. Så idag har jag knappt fått träffa Liam.

Imorgon blir en intensiv dag då det finns hur mycket som helst att göra. Först ska vi ringa och kolla om Micke har fått hem någon pellets till oss. Sen ska det ringas till bruket och se om det går att få lite små saker gjorda. Sen ska bilen köras ner till Holmsjö för reparation. På vägen hem ska vi sen ta med oss pellets och lasta av det. Sen är man nog lite små trött. Ja har inte Micke fått hem någon pellets så får vi kanske jaga pellets någon annanstans.

Nu när våren börja komma krypande så kommer även mc suget krypande. Får väl se om det kan bli någon hoj i år.

Inga kommentarer: