onsdag 14 april 2010

Idag har inte blivit mycket gjort. Har inte sovit alls mycket eller speciellt bra idag så jag är ganska trött. När jag kravlade ur sängen vid tre tiden så var Liams mormor och gammelmormor på besök och när de gav sig hemåt så dök min syster Lisa och Ante upp för ett snabb besök. Lisa ska börja plugga en verkstadsutbildning så hon lånade min verkstadshandbok.
När de gav sig av så tog jag en liten promenad med Diesel och Liam i det vackra vädret.

Blev lite middag också innan det var dags att bege sig till jobbet.

Imorgon ska förhoppningsvis frågetecknen runt bil frågan räta ut sig.

Nu börjar man se motorcyklar varje dag och det kliar rejält i fingrarna men tyvärr så lär det inte finnas ekonomi för en egen mc i år. Det blir till att försöka att låna pappas mc ibland.
Det är inte alls samma sak men det är bättre än inget.

Nästa fredag så är det seriepremiär för Johansfors IF då beger sig A-truppen till Idrottsparken i Flerohopp för att försöka spela in säsongens första poäng. Jag kommer naturligtvis att se matchen på plats.

Ska jobba lite övertid på fredag så denna helgen blir extremt kort men vi får väl försöka att göra så mycket som möjligt på lördagen. Kan kanske bli lite grillning om vi hinner in till stan och inhandla en grill men det visar sig.


Liam är idag 14 månader gammal och man kan ju fundera på vart de månaderna har tagit vägen. Tiden går fort, väldigt fort.

1 kommentar:

Agnes sa...

Pratat med Tobias? Han ringde tio minuter efter att du åkt så han fick ditt jobbnummer :)
Puss