torsdag 15 april 2010

Rävemåla

Idag har vi varit på banken i Rävemåla. Kan väl säga att det skiljer lite i bemötande mot Swedbank. Vi hade ett inbokat möte med Monica, vi pratade lite bil lån men även en hel del annat. Så nu har vi bytt bank till Sparbanken Eken i Rävemåla. Känns riktigt bra att lämna Swedbank jag har varit riktigt trött på de under minst ett års tid så det var verkligen dags att byta bank.
Vi fick ett billån så nu ska det letas bil, helst en diesel och gärna en automat. Men vi får se vad vi hittar. Vår gamla 855:a får antingen gå till skroten eller om någon behöver en reservdelsbil.
Liam fick vara hos mormor under tiden vi var på banken så jag har knappt fått träffa den lilla busen idag. Lär väl inte bli någon längre stund imorgon heller då jag ska jobba övertid imorgon. Får väl försöka ta igen det på lördag.
När vi kom hem slängde vi ihop lite middag och sen drog jag till jobbet för att göra mina timmar.

Inga kommentarer: