måndag 3 maj 2010

Träning

I förmiddags när jag låg och sov så åkte Agnes och svärmor till Systemet i Lessebo för att inhandla två flaskor Mackmyra special 04 till mig. Tackar jag så hemskt mycket för och det ska bli mycket intressant att smaka den.

Måndagar betyder också fotbollsträning vilket också gör att när jag väl stiger upp så är det bara att ställa sig och laga middag. Jag behöver äta 3 timmar innan annars fungerar det inget vidare på träningen. Efter maten så slappade jag och Liam lite i soffan.
Träningen gick väl så där, det var många återbud men vi var 15 stycken och det är väl godkänt men inte mer. Jag hade riktigt ont i benen under hela träningen, är ju inte riktigt van vid att spela match på söndagen och sen träna på måndagen. Men det kommer väl det med, jag har alltid lite känningar i benhinnorna men idag var det betydligt värre än vad det brukar. Det är väl ett tecken på att jag är riktigt dåligt tränad. Men å andra sidan så minns jag inte heller när jag spelade 55 minuter i en match sist så det kanske inte är så illa trots allt. Mitt mål var ju ändå att klara av en halvlek framåt hösten så det är ju redan uppnått. Så nu siktar vi på 90 minuter i reservlaget innan säsongen är över.

Inga kommentarer: