söndag 2 maj 2010

Helgen

I fredags var jag och tittade på fotboll på Johansfors IP där JIF mötte Älghults IF. Det blev en klar vinst för JIF som vann med 5-1. Dock så var det inget skönspel från något av lagen.

I lördags så firade vi svärmor som fyllde år. Det bjöds på grillat och klyftpotatis med en massa goda såser till. Till efterrätt blev det blåbär och äppelpaj med vaniljsås. Blåbärspaj är en av mina favorit efterrätter synd att man var så mätt från middagen. Framåt kvällen när alla andra åkt hem så gick vi upp till oss och spelade lite kort.

Idag har jag spelat fotboll själv med reserv laget som hade säsongs premiär. Tyvärr så gick det inte så bra då vi förlorade 4-3. Men vi åkte på tre tunga skador i slutet av första halvlek, utan de skadorna så tror jag nog att vi hade plockat minst en poäng. Jag spelade 55 minuter och det var med mycket tunga ben i slutet. Tycker ändå att vi rullar boll väldigt fint och bra stundtals så det ska nog kunna bli en intressant och rolig säsong för reserv laget.
Imorgon är det träning igen och bara att hoppas att man inte har allt för ont.

Inga kommentarer: