torsdag 25 mars 2010

Tuff Träning

Idag hände det väl inte så mycket. Mest de vanliga sysslorna som disk, hundpromenad, matlagning och ta hand om vår lilla sjukling. Liam har fått penicillin idag så vi får hoppas att han piggnar till snart.
Vi fick klartecken att åka till Göteborg på fredag av läkaren. Skönt när tågbiljetterna ligger hemma och allt är planerat.

Har tränat ikväll innan jobbet och det var ett riktigt jobbigt pass men det är precis vad jag behöver. Men jag är förvånad att jag klarade av hela passet. Även idag så åt vi lite för sent så första 30 minuterna hade jag håll men man får bita ihop ibland. Under uppvärmningen och under första övningen så kände jag av benhinnorna som spökade lite för 2 år sen. Men det försvann efter en omställningsövning som var riktigt jobbig.
Vi var inte riktigt lika många som i måndags men riktigt bra jobb utav samtliga som var på plats.
Tänkte att jag ska försöka springa en runda imorgon eller tidigt på fredag morgon.
Så att man kan ta en öl eller två med gott samvete i helgen.

Imorgon ska Tobias se om han kan komma över lite biljetter till ett evenemang i januari 2011. Hoppas att han lyckas, skulle vara skit kul att få åka och se det.

Inga kommentarer: